lørdag 28. juli 2012

Underholdning fra SISOF-folk

SISOF-folk er rare. Bortsett fra den litt underholdende tendensen til å skrive villedende tekstmeldinger som de så alltid følger opp med rettelser som begynner med "Bare i tilfelle noen misforsto" fem minutter senere, har de nå hatt et "vaske seksjonen"-forsvinningsnummer jeg ikke forstår en dritt av.

Utgangspunktet er som følger: Øyvind har bestemt seg for å vaske ned hele kåken da to fra SISOF-folk banker på døra på hybelen min og forteller meg at de har tenkt å, ja, vaske ned hele bygget så det blir fint til høsten. Jeg blir selvfølgelig sjeleglad, og de ber meg fjerne ræl fra kjøkkene og forteller at de skal dra frem kjøleskapet og fryseren fra veggen. Jeg blir i hiet mitt, og når jeg stikker hodet ut er kjøleskap og fryser blitt dratt fram, det er en støvsuger på plass på kjøkkengulvet, og SISOF-folkene driver og tømmer skapene i gangen for boss. Dette ser jo særdeles lovende ut, og jeg gleder meg til de er ferdige :) .

Øyvind stikker ned for å spise middag hos foreldrene sine som er på besøk, og når han kommer tilbake er støvsugeren borte igjen, SISOF-folkene er sporløst forsvunnet, ingenting er vasket, men kjøleskap og fryser er fremdeles trukket bort fra veggen og Øyvind skjønner ikke en dritt.

Dette var det eneste Google-
treffet på "SISOF støvsuger". Ikke spør,
skjønner ingenting selv akkurat nå.

Så stoda er at nå har jeg egentlig bestemt meg for å vaske kåken selv, men skal uansett ringe SISOF i morgen og spørre dem om hva i alle dager de driver med, og da er jo faren at SISOF-folkene mine kommer tilbale og seksjonen blir vasket ned enda en gang og jeg sliter for ingenting, men det kommer visstnok en bråte folk innom i morgen for å bo her i forbindelse med fotball-ettellerannet, og da må det jo se fint ut her, så jo, må nok ta meg selv i skinnet og vaske likevel. Og i og med at jeg skal hjem igjen til Bergen i morgen er det ikke engang meg selv jeg vasker gratis for :3 . Livet er fuckings herlig :) .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar